Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W maju kończyła się moja kolejna umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Era.4 marca 2009r.zadzwoniła do mnie konsultantka z BOA w/w sieci z ofertą przedłużenia umowy na kolejne dwa lata.Nie powiem,całkiem spodobała mi się propozycja,ale był jeden warunek z mojej strony...nowy aparat telefoniczny.Pani poinformowała mnie,że przy mojej taryfie telefon będzie kosztował kilkaset złotych.Była to oferta nie do przyjęcia?Doszliśmy do wniosku,że ja zastanowię się,a pani przeanalizuje swoją ofertę i za tydzień do mnie zadzwoni.Tak też uczyniła i po 7 dniach rozpoczęła negocjacje od niższej ceny za aparat przy tym samym abonamencie.Jednak cena telefonu nadal była dość wysoka i zaczęła się wymiana argumentów...Po około 20 minutach rozmowy doszliśmy do porozumienia.Era nie straciła klienta,a ja otrzymałem telefon taki jaki chciałem.Nie ma rzeczy nie możliwych , zawsze można się dogadać.I tak powinno być!!!!!!!!!