Opinia użytkownika: mirdo24
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: Gratuluję poczucia humoru personelowi Praktikera- Paniom z Biura Obsługi Klienta oraz osobie z działu sanitarnego. Kupiłam w tym sklepie baterie do umywalki, która po zamontowaniu okazała się wadliwa- ciekła woda. Następnego dnia, gdy zauważyłam usterkę, zaniosłam towar do wymiany i cóż się okazało? Pani z BOK poinformowała mnie, że baterii nie wymieni, bo była używana, może ją tylko przyjąć do reklamacji, na której rozpatrzenie poczekam ok. dwóch tygodni. Moje pytanie brzmiało: Jak miałam stwierdzić wadę baterii, nie montując jej? Poprosiłam o rozmowę z kimś z działu sanitarnego- usłyszałam to samo- reklamacja, a nie wymiana. Na prośbę o zawołanie kogoś kompetentnego do rozwiązania mojej sprawy natychmiast ( jakiegoś szefa), usłyszałam, że nie ma kogoś takiego, bo jest niedziela. Nic nie wskórałam, dziesięć dni czekałam z dziurą w umywalce!