Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Pierwszą moją obserwacją jest obsługa klienta w hipermarkecie Kaufland. Najbardziej rażącą rzeczą, jest ignorancja wobec klientów na stoisku mięsnym. Trzeba się sporo natrudzić żeby zostać obsłużonym. Obsługa jest niemiła, opryskliwa. Stanowisko jest dość długie,przy którym jest kilka wag, lecz nie są obsługiwane więcej niż dwie, co prowadzi do ciągłego biegania od początku stoiska na koniec i kończy się zwracaniem uwagi przez obsługę typu, "- nie mogła się pani od razu zdecydować-". To nie wyścigi a w tym markecie tak właśnie trzeba się zachowywać. Przy stoisku piekarniczym, (na terenie sklepu oczywiście) też nie jest lepiej, jeśli nawet nie gorzej. Jest tam tylko samoobsługa i brak możliwości obejrzenia produktu bez opakowania. I tu problem, z własnego doświadczenia wiem, że produkty sprzedawane są nieświeże a wręcz z pleśnią. Niestety zanim odpakowałam produkt byłam już w autobusie i nie miałam możliwości zwrotu towaru. Wspomnę jeszcze o kasach. Przy każdej kasie jest informacja że jeśli klient czeka dłużej niż 5 min. a wszystkie kasy są otwarte, to w ramach rekompensaty płacą 5 zł za każde 5 min. czekania. Bzdura, ja osobiście czekam o wiele dłużej (nie za każdym razem), a gdy zwróciłam uwagę że należy mi się 5 zł, to kasjerka tylko burknęła coś o tymże się dopiero uczy. Ale tak każdy może powiedzieć.