Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Podjeżdzając i tankując na stacji Shell w Lesznie zauważyłem pewną prawidłowość. Kiedy podjeżdzam na stację aby uzupełnić paliwo w samochodzie służbowym, nagle podchodzi do mnie Pan z obsługi stacji i pyta się czy może pomóc, myje szyby. Jest bardzo miły bo przeważnie za taką obsługę klienci dają tzw "napiwek". Wiem, bo sam kiedyś pracowałem na stacji Orlen-u. Natomiast jeśli podjeżdzam na tą samą stację swoim samochodem prywatnym, dodam, że nie tak prestiżowym jak mój służbowy to jeszcze nigdy nie spotkałem się z pomocą. Co do tej konkretnej stacji mam jeszcze zastrzeżenia co do obsługi przy kasie. Bardzo często pracownicy przy kasie nie działają prosprzedażowo i nie proponują nic np. napój energetyzujący, zapalniczkę do papierosów. Nie wspominając już o zwrocie "dziękuję, dowidzenia". W tej kwestii mam porównanie bo z własnego doświadczenia wiem, że to są wymogi koncernów paliwowych aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie.