Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Udałam się z mężem do sklepu by kupić laptopa dla mamy. Po dokonaniu wyboru zapłaciliśmy za sprzęt i udaliśmy się do domu. W domu podczas składania sprzętu okazało się, że nie ma płytek instalacyjnych do laptopa. Zadzwoniliśmy do sklepu z zapytaniem gdzie są płytki z programami instalacyjnymi. Powiedziano nam, że płytek nigdy przy laptopie nie było i w standardzie nie ma oraz, że możemy sobie „ściągnąć” oprogramowanie z internetu. Trochę nas ta odpowiedź zdziwiła ponieważ producent wraz z dokumentacją przekazał wykaz części jakie powinny się znajdować wraz z kupowanym laptopem. Zadzwoniliśmy zatem do firmy ASUS z zapytaniem o standardowe wyposażenie kupowanego sprzętu. Firma potwierdziła, że płytki z programami instalacyjnymi muszą znajdować się wraz z laptopem. Ponownie zadzwoniliśmy do sklepu. Przekazaliśmy informację od firmy ASUS. Pracownik poprosił nas o kolejny telefon za 30 min, natomiast on w tym czasie sprawdzi w czym jest problem. Podczas kolejnej rozmowy ze sklepem okazało się, że rzeczywiście mamy rację i płytki są. Za całe zamieszanie pracownik bardzo przeprasza i w ramach rekompensaty proponuje abyśmy wybrali sobie torbę do laptopa gratis. Umówiliśmy się, że następnego dnia przyjdziemy po odbiór płytek i obiecanej torby. Następnego dnia pracownik przekazał nam płytki z programami natomiast torby nie mógł dać ponieważ jak określił: nie posiadamy w tej chwili na stanie tego typu toreb, które pasowały by do kupionego laptopa. Wyszliśmy ze sklepu zniesmaczeni.