Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: W kwietniu zakupiłam router w sklepie Media Markt. Podłączyłam urządzenie do komputera i przez 2 tygodnie użytkowałam. W tym czasie okazało się, że urządzenie ma problemy z łączeniem i nie mogę w pełni korzystać z jego możliwości. Postanowiłam zatem wymienić zepsute urządzenie na inne. W dniu 9 maja wybrałam się do sklepu. Podeszłam do najbliższej kasy i zapytałam z kim mogę rozmawiać w sprawie wymiany sprzętu. Pracownica skierowała mnie do działu obsługi klienta mieszczącego się niedaleko wejścia do sklepu. Przedstawiłam pracownikowi w czym mam problem. Pracownik wziął ode mnie urządzenie. Poprosił o kartę gwarancyjną i paragon zakupu. Zapytał, czy chcę zostawić urządzenie do naprawy czy też wymienić na inne. Odpowiedziałam, że wolę wymienić. Pracownik poprosił kolegę o przyniesienie nowego urządzenia. Po chwili okazało się, że tego typu urządzeń nie ma już na stanie. Pracownik zapytał czy nie zdecydowałabym się na inne urządzenie tego typu. Po mojej twierdzącej odpowiedzi zaprosił mnie do sklepu bym wybrała sobie urządzenie, które najbardziej mi odpowiada. W kasie zapłaciłam różnice w cenie pomiędzy urządzeniami. Po powrocie do domu okazało się, że nie spisałam mac-adresu ze starego urządzenia. Zadzwoniłam więc do sklepu z prośbą by pracownik odczytał potrzebne mi dane z pozostawionego urządzenia. Po 2 minutach czekania przy słuchawce otrzymałam wszystkie potrzebne dane.