Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Udałem się do sklepu aby zapoznać się z ofertą parowarów, które to miały stać się prezentem dla rodziców. Ponieważ był to okres wzmożonych zakupów wewnątrz panował spory ruch. Dostrzec można było pracowników ubranych w charakterystyczne stroje, lecz większość z nich była zajęta pracą z innymi klientami. Zdecydowałem się więc poszukać parowaru na własną rękę. Gdy już praktycznie zdecydowałem się na jeden z modeli dobrej firmy rozpocząłem poszukiwania pracownika. Natrafiłem na dwójkę mężczyzn, którzy stali wspólnie przy komputerze, czegoś w nim poszukując. Poprosiłem o pomoc. Jeden z nich odparł, że jest zajęty i wymownie spojrzał na kolegę. Drugi z mężczyzn udał się za mną do regału, gdzie stał wybrany przeze mnie model. Gdy zobaczył, który model wybrałem, przeprosił na chwilę i udał się na zaplecze. Po dobrych kilku minutach wrócił informując, iż jest to ostatni egzemplarz. Nie byłem zadowolony z kupna egzemplarza wystawowego, ale ostatecznie na to przystałem. Pan po raz drugi udał się na zaplecze. Po kolejnych kilku minutach wrócił z informacją, że opakowanie gdzieś się zawieruszyło i on proponuje mi sprzedaż bez opakowania. Chwilę się zastanawiałem, ponieważ jednak parowar miał być prezentem, ostatecznie zrezygnowałem. Jak się później okazało, był to bardzo dobry wybór. W innej sieci ze sprzętem AGD nabyłem ten parowar o ok. 40% taniej. Byłem zaskoczony taką różnicą w cenie. Zachowanie, ceny a przede wszystkim troska o dobre samopoczucie klienta pozostaje do poprawy.