Opinia użytkownika: Jakub_114
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: Posiadam duże doświadczenie w obsłudze klienta i w sprzedaży odzieży luksusowej i wiem, czego należy oczekiwać po miejscu takim jak w/w. Zakładając, że potencjalny klient zostawia w tego typu sklepie średnio 1000 pln, należy "zaopiekować się" nim od początku do końca. Po 10 minutach od wejścia i moim widocznym zainteresowaniu produktami nikt z obsługi nie podszedł do mnie z pytaniem, czy może w czymś pomóc. Po podejściu do członka obsługi z konkretnym pytaniem zostałem zdawkowo poinformowany o lokalizacji poszukiwanego produktu i pozostawiony bez "opieki" Po wybraniu produkty (t-shirt polo firmy Ralph Lauren) udałem się do kasy, gdzie zostałem obsłużony sprawnie i uprzejmie". Generalnie odniosłem wrażenie (mam nadzieję, że mylne), że obsługa czuje niejaką wyższość nad klientem ze względu na wykonywaną pracę i jej miejsce (sic!). Niemniej jednak obsługa była bardzo dobrze ubrana, sklep wyglądał schludnie, panował w nim porządek, nie licząc produktów oglądanych przez klientów na bieżąco, których siłą rzeczy nie można było od razu poskładać na powrót. Ceny wysokie, ale biorąc pod uwagę oferowane marki i polskie realia - w normie. Ocena ogólna - niestety tylko 1+...