Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: ogólnie wiadomo,że kolejki nie kojarzą nam się dobrze i pora by to zmienić.Niestety niektórym firmom to najwyraźniej nie przeszkadza,że ich klienci tracą cenny czas. Sprawa powraca za każdym razem kiedy muszę wybrać się do oddziału banku PKOPB. Kolejka kilometrowa, conajmniej 2h stania.... odnosi ię wrażenie,że czas w tym banku się zatrzymał. Na szczęście wprowadzili dostęp przez internet, wiec wizyty w tym miejscu można ograniczyć do niezbędnego minimum. No ale co zrobić w momencie jak trzeba wypłacić większa gotówkę? Trzeba swoje odstać.... JAk już po tych 2 h udało mi się dotrzeć do okienka to zapytałam dlaczego wiecej kasjerów nie obsługuje, wiec usłyszałam,że kryzys i nie ma az tylu pracownikow.... a na dodatek ci ktorzy obslugują w okienkach zajmują sie nie tylko wplatami i wyplatami ale i kredytami, lokatami itp.... a wiadomo... to jest czasochlonne. Na dodatek po chwili "zaprzyjaźnienia się z Pania" mówię ze chcialam wypłacić pieniązki , pani prosi o nazwisko, imie.. daje też na kateczce napisany recznie nr konta i tyle... zero dowodu tożsamości!!! pada tylko pytanie ile chce wyplacic! przeciez moglabym by kimkolwiek!!!! zero bezpieczenstwa . No to zabralam moje pieniadze, podpisalam i wyszlam... i teraz mysle nad zmianą banku, bo preciez osoba za mna tez mogla podejsc bez dowodu .... i nastpna i nastepna az by sie trafil ktos bystrzejszy i nieoczciwy i koniec.... polecam zmianę banku , szczeglnie ze ceny obslugi rosna