Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Zdecydowałem się szukać pomocy poprzez infolinię tej firmy, ponieważ miałem problemy z Internetem. Łącznie musiałem wykonać cztery telefony, dlatego ta ocena jest ich podsumowaniem. Niestety, obsługa pozostawiała wiele do życzenia. Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem (zawsze był to mężczyzna) to jedynie początek. Pierwszy z panów sugerował restart modemu, ponieważ jego zdaniem wszystko było w porządku. Drugi prosił o podanie numerów identyfikacyjnych modemu, ponieważ występowały błędy zgodności. Miałem odczekać dwa dni, bo wówczas powinna nastąpić korzystna dla mnie zmiana. Ciągle byłem bez dostępu do sieci, płacąc za abonament. Trzeci z mężczyzn poinformował, iż to pewnie wada modemu i kazał uzbroić się w cierpliwość. Jego działania miały przynieść skutek. Czwarty z kolei próbował zmienić coś zdalnie, po czym umówił na wizytę z serwisantem. Umówił jednak dopiero za trzy dni, co łącznie dawało ponad tydzień telefonów z interwencją, bez rezultatów. Kiedy nadszedł czas spotkania z serwisantem, modem zaczął działać sprawnie i wrócił Internet, co stawia pod dużym znakiem zapytania kompetencje mężczyzn pracujących w tym miejscu. Ostatecznie serwisant nie musiał przychodzić, a Internetem cieszę się do dziś bez zakłóceń. Moje utarczki o Internet trwały ponad siedem dni i pochłonęły kilkanaście złotych na połączenia. Jestem zniesmaczony takim poziomem obsługi. Ocena nie jest maksymalnie negatywna, ponieważ Internet 'wrócił', przy czym nie wiem czy którykolwiek z tych panów miał na to wpływ.