Opinia użytkownika: Piotr_329
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Dnia 6 maja odwiedziłem sklep Media Markt w Toruniu, w celu zgłoszenia reklamacji lodówki zakupionej we wrześniu 2008 r, ponieważ obudowa tej lodówki zaczęła rdzewieć. Udałem się z moją rodziną na stoisko serwisowe w celu opisania wady towaru, ale zanim ktoś podszedł do nas minęło trochę czasu, mimo że nikt inny nie był obsługiwany, a serwisantów było trzech. Panowie zanim zauważyli naszą obecność( było nas 4 osoby) zajmowali się obgadywaniem kogoś w sposób bardzo głośny i niecenzuralny. Gdy w końcu pracownik do nas podszedł nie pytając w jakiej sprawie przyszliśmy (byliśmy już czekaniem zirytowani) stwierdził z uśmiechem na ustach, że dzieci nie przyjmują do serwisu... Gdy udało się nam wtrącić w humor tego Pana, powiedziałem co się dzieje z lodówką, a on odpowiedział, że to nie do nich tylko do innego serwisu (lodówka posiada podbitą gwarancję sklepu Media Markt). Spytałem się więc gdzie mam się udać w takim razie, a pracownik, że nie wie i mamy sobie sami sprawdzić i na pytanie czy może chociaż umie powiedzieć co serwis robi w takich przypadkach, stwierdził, że pewnie zabiorą lodówkę ,a co dalej to nie ma pojęcia.