Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Na stacjach BP zazwyczaj tankuje paliwo i zamawiam kawę wraz z jakąś przekąską. Tym razem też tak było. Zamówiłam kawę i trzy hot-dogi dla siebie i towarzyszy podróży. Pracownik za ladą powiedział, ze mamy sobie usiąść przy stoliczkach a on jak tylko zrealizuje zamówienie poprosi nas o odbiór kaw i hot-dogów. Zaraz po mnie do kasy podszedł następny klient by zapłacić za paliwo i pracownik stacji zaczął go obsługiwać. Po nim kolejni klienci. Siedząc przy stoliku obserwowałam całą sytuację przy kasie i widziałam, że pracownik zamiast zrealizować nasze zamówienie, które było pierwsze zaczął obsługiwać po kolei wszystkich klientów, którzy podchodzili do kasy. Czekałam 5 minut. Po tym czasie podeszłam do pracownika i poprosiłam by przygotował dla nas jedzenie ponieważ się spieszymy a mamy długą podróż przed sobą. Odpowiedział, że zaraz się zajmie zamówieniem tylko obsłuży ostatniego, stojącego przy kasie klienta. Usiadłam ponownie przy stoliku. Niestety w tym samym czasie przyszedł następny klient płacić za benzynę. Pracownik oczywiście zaczął go obsługiwać. Czekaliśmy dobre 10 minut na realizację zamówienia. Po 2 prośbach o szybszą realizację, w końcu otrzymaliśmy zamówiony posiłek.