Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Weszłam do sklepu Avans, który znajdował sie w centrum handlowym Kaufland. Na zewnątrz hali nie było żadnego oznaczenia, że sklep znajduje się w środku. Sklep był średniej wielkości. Posiadał ok. 10 różnych produktów jednego gatunku. Gdy weszłam, nie było innych klientów. Troje sprzedawców konwersowało za ladą. Przeszłam się po sklepie. Wszędzie było czysto, a towary ułożono równo. Podeszłam do obsługi. Sprzedawcy od razu przerwali rozmowę i spytali się, w czym moga pomóc. Spytałam się, czym jest filtr HEPA w odkurzaczu. Sprzedawczyni bardzo grzecznie i przystępnie mi to wyjaśniła. Zapytałam się również o sposób opróżniania odkurzaczy bezworkowych. Ekspedientka zaprowadziła mnie do odkurzacza bezworkowego, otworzyła go, pokazała pojemnik na kurz. Poradziła też, że odkurzacze tradycyjne są mniej zawodne i wygodniejsze, ponieważ nie trzeba myć pojemnika, a jedynie wyrzuca się zużyty worek. Byłam bardzo zadowolona z obsługi.