Opinia użytkownika: Danuta_35
Dotycząca firmy: Billa
Treść opinii: Wracając do domu postanowiłam wstąpić do sklepu, aby uzupełnić domowe braki. Mój wybór padł na market "Billa". Przed sklepem panował porządek. Wchodząc na pasaż handlowy musiałam dojść do kasy nr3 po podręczny koszyk(przy wejściu ich nie było). Idąc w kierunku stoiska z pieczywem mijałam dział warzywa-owoce na którym panował ład i porządek.Warzywa były świeże ,a owoce ładnie ułożone. Przy zważeniu cytrusów na wadze pomogła mi sympatyczna pracownica tego działu. Na stoisku z pieczywem obsługująca mnie pani była miła i doradziła mi w wyborze pieczywa. Idąc w stronę wędlin zobaczyłam na podłodze leżący paragon, ale przechodząca w tym czasie pracownica podniosła go. Na wędlinach była miła obsługa, ale sery były w pewnym nieładzie. Udałam się do kasy. Były czynne tylko dwie kasy, a w każdej kolejki. Obsługująca mnie kasjerka przywitała mnie grzecznie "Dzień Dobry", taśma na której kładłam towar była brudna i leżały paragony. Znała kod na moje pieczywo co nieczęsto się zdarza. Mimo kilku niedociągnięć uważam te zakupy za udane.