Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Historia, którą chcę opisać będzie składała się z dwóch części i dotyczy sklepu i serwisu. CZĘŚĆ PIERWSZA. Kilkanaście miesięcy temu moja mamusia postanowiła kupić nowy odkurzacz i korzystając z gazetki reklamowej sklepu Euro Rtv Agd postanowiła dokonać w nim zakupu, konkretnego modelu firmy Bosch. Pan sprzedawca tak zachwalał ten odkurzacz(moc 2100W, bez workowy,niezawodny), że mama dokonała zakupu. Pochwaliła się do mnie, że ma tak wysokiej klasy odkurzacz itp. Po upływie około trzech tygodni zadzwonił telefon i usłyszałem zdesperowany głos mamy, że nie potrafi opróżnić pojemnika na śmieci?Pojechałem obejrzeć to "cudo techniki". Muszę się przyznać, że nieźle się namęczyłem, aby dotrzeć do pojemnika. Zajęło mi to około 30 minut...Przyjrzałem się dokładniej odkurzaczowi i co zauważyłem?Bubel.bubel etc. Znaczne ślady zarysowań na obudowie świadczące o słabej jakości materiału, nieszczelność, bardzo ciężko otwierające się zaczepy itp. Ponieważ posiadam psa o długiej sierści, zaproponowałem mamie zamianę, że kupię jej inny ,łatwiejszy w obsłudze odkurzacz i tak zrobiliśmy. W swoim mieszkaniu przystąpiłem do pracy, chcąc sprawdzić walory nowego sprzętu i tu dopiero wielkie rozczarowanie...?Odkurzacz nie wykonywał podstawowej czynności-nie chciał odkurzać. Umieszczony filtr("brawo za pomysł dla konstruktora") tz.przeciw nitkowy natychmiast się zapychał włosami pieska i koniec odkurzania...Tak mnie ten bubel zdenerwował, że postanowiłem sprzęt reklamować. Ale o tym w drugiej części historii ,bo dotyczy ona serwisu.