Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Nie jestem zbyt częstym gościem, więc zaskoczyło mnie przeniesienie ciuchów męskich na górne piętro ale trafiłem i tam. Pierwsza uwaga -za mało personelu na tak dużą przestrzeń. W dodatku brak identyfikatorów lub jakiś innych wyraźnych oznaczeń pozwalających odróżnić personel od klientów. Miałem z tym duży problem, ale w końcu namierzyłem chłopaka, który pojawiał się to przy kasie, to przy półkach i zaczepiłem go. Niewiele był mi jednak w stanie pomóc, miałem nadzieję że może uda się znaleźć moje rozmiary koszul i koszulek. Tak się składało, że z wielu interesujących mnie modeli na wieszakach pozostały inne rozmiary niż moje L. Dowiedziałem się jednak, że wszystko co mają jest na półkach i wieszakach bo… nie mają magazynu (a to ciekawe), a także - to już z inicjatywy sprzedawcy - że nie mają wpływu na to co otrzymują z centrali, tylko przysyła im i już. W domyśle - że nie jest fajnie... Udało mi się jednak kupić kilka ciuchów, ale dopiero później wpadłem na pomysł że może brakujących rozmiarów można poszukać w innych sklepach tej sieci we Wrocławiu. Wiem, że niektóre inne sieci są w stanie nawet wyszukać takie informacje w systemie komputerowym ale w H&M mi tego nie zaproponowali. A szkoda. H&M broni się asortymentem, który mi bardzo odpowiada. Jeśli chodzi o obsługę to jest jako-tako.