Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Celem mojej wizyty było uzyskanie informacji na temat kosztów związanych z prowadzeniem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w tymże banku, ponieważ mam zamiar zmienić bank, gdyż w dotychczasowym uważam, ze opłata za prowadzenie rachunku jest zbyt wysoka. Lokal tegoż banku znajduje się na parterze, jest urządzony raczej skromnie, wystrój wnętrza bardzo przyjemny dla oka. Na sali znajdują się 2 stanowiska doradców. W całym lokalu tak jak i na stanowiskach doradców panuje ład i porządek. W czasie gdy tam byłam były dwie Panie ubrane bardzo elegancko i czysto. Obie bardzo uprzejme. Odpowiadały wyczerpująco na moje pytania. Dodatkowo wręczyły mi ulotki dotyczące opłat i prowizji oraz oprocentowania lokat. Bank posiada również bankowość internetową, na czym właśnie mi zależało i jeśli klient sam wykonuje swoje przelewy przez internet są w ogóle bez opłat, inne opłaty są również korzystne w porównaniu z ofertą mojego dotychczasowego banku.Jedną z wad oferty jest to, że bank nie przyznaje salda debetowego, z którego i tak w praktyce nie korzystam, ale jako osoba zapobiegliwa czuję się bardziej komfortowo jeżeli mam taką możliwość. Drugą wadą zauważoną przeze mnie jest brak bankomatów tegoż banku w moim mieście, no ale prowizje za pobieranie pieniędzy w obcych bankomatach też są niższe niż w moim banku, w związku z czym zaczynam bardzo poważnie zastanawiać się nad zmianą. Panie były bardzo miłe, podczas rozmowy utrzymywały ze mną kontakt wzrokowy. Zostałam poinformowana o wszystkim tak jak tego oczekiwałam i jestem zadowolona z wizyty w tejże placówce.