Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W dniu 29 kwietnia 2009 odwiedziłem salon firmowy Plus GSM w Białymstoku, ul. Lipowa 19/21. Była to moja druga z 3 wizyt w tym salonie dotycząca jednej i tej samej sprawy. Wnętrze salonu jest bardzo nowoczesne. Każdy wchodzący klient musi skorzystać ze stojącego przy wejściu rejestratora i wybrać z listy powód swego przyjścia. Otrzymuje numer sprawy i musi oczekiwać na pojawienie się swego numeru jako kolejnego klienta do obsługi. Sala jest duża i przestronna, przy wejściu po jego prawej stronie znajduje się stanowisko recepcji/informacji, w głębi sali kasa. Stanowiska doradców znajdują się na środku sali w dwóch rzędach, po 4 osoby. Doradcy o z obu rzędów siedzą do siebie plecami. Sprawia to wrażenie dobrej organizacji. Na sali umieszczone materiały reklamowe w ilości odpowiedniej, aby nie zabrakło wszystkim odwiedzającym. Wnętrze dobrze oświetlone, czyste szyby wystawowe i podłoga. Ponieważ była to moja kolejna wizyta do tego samego doradcy, nie skorzystałem z automatu z numerami. Zauważyłem, że Pani Barbara do której miałem się udać jest zajęta, więc oczekiwałem aż będzie wolna. Po chwili podeszła do mnie inna osoba i zapytała, czy może mi w czymś pomóc. Odpowiedziałem, że oczekuję na Panią Barbarę, ale ma klientów. Wówczas zostałem zaproszony nieopodal biurka Pani Barbary, znajdowało się tam miejsce siedzące dla oczekujących klientów. Osoba która mnie tam zaprowadziła, szepnęła Pani Barbarze, że oczekuję na nią, w tym momencie Pani Barbara nawiązała ze mną kontakt wzrokowy, uśmiechnęła i skinęła głową. Oczekiwałem całkiem długo, około 20 minut, w tym czasie dwukrotnie Pani Barbara nawiązywała ze mną kontakt wzrokowy, raz powiedziała, że jeszcze chwilkę. Gdy dobiegła końca jej rozmowa z poprzednim klientem podszedłem do biurka, przywitaliśmy się z uśmiechem. Pani Barbara poprosiła abym przypomniał jej w trzech zdaniach o czym była nasza wcześniejsza rozmowa (minęło 20 dni). Zdecydowałem się na usługę internetową iPlus i zakup modemu. Podczas rozmowy o jego cenie wyszły pewne nieścisłości dotyczące ceny widocznej na ulotce a rzeczywistej ceny, jaką należy zapłacić za modem. W tym momencie Pani Beata widząc, że przestałem już być aż tak bardzo zainteresowany transakcją, uspokoiła mnie, że w momencie jeśli zechcę umowę zerwać w ciągu 7 dni, opłata za modem zostanie zwrócona. Doszliśmy do konsensusu i Pani Beata zaczęła kompletować niezbędne dokumenty. Przedstawiła mi je do przeczytania. Przyniosła zakupywany modem i dokładnie wyjaśniła jak mam postępować przy instalacji, użytkowaniu, zwrocie (gdyby miał nastąpić). Udałem się do kasy aby opłacić fakturę za modem. W kasie nie było kolejki. Płaciłem kartą płatniczą, osoba obsługująca kasę była miła. Po powrocie do Pani Barbary otrzymałem ostatnie wskazówki, wszystkie dokumenty, raz jeszcze zostałem poinformowany o warunkach zwrotu w ciągu 7 dni. Towar zapakowano mi w firmową reklamówkę. Na twarzy Pani Barbary cały czas gościł uśmiech. Tak też mnie pożegnano. Obsługa bardzo miła, zwracają uwagę na oczekujące osoby. Podtrzymują kontakt, jeśli ktoś czeka. Rozmowa na wysokim merytorycznie poziomie.