Opinia użytkownika: Adrian_56
Dotycząca firmy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Treść opinii: Od czasu powrotu do kraju z zagranicy jestem dość częstym klientem omawianego przeze mnie urzędu i za każdym razem spotyka mnie rozczarowanie poziomem obsługi naszych urzędów w porównaniu z urzędami np. w Wielkiej Brytanii. Obsługa jest strasznie niemiła a poziom kompetencji co po niektórych urzędniczek utrzymuje mnie w przekonaniu, że o przyjęciu pracowników na stanowiska urzędnicze decydują znajomości a nie kompetencje i umiejętności. Za każdym razem gdy mam tylko jakieś pytanie urzędniczki z wielka łaską udzielają odpowiedzi oczywiście najczęściej po wielominutowych poszukiwaniach innej pracowniczki w celu konsultacji na temat mojego pytania. Chciałbym także nadmienić, iż w ogóle nie ma czegoś takiego jak dobry przepływ informacji pomiędzy ostrowieckim urzędem pracy a urzędem pracy w Kielcach o czym przekonałem się próbując załatwić sprawę zasiłku na podstawie świadectwa pracy wydanego za granica. Podczas moich starań czułem się jak jakiś kurier który musiał przekazywać informacje pomiędzy tymi urzędami o stanie mojej sprawy tak jakbyśmy żyli co najmniej w XIX wieku a urzędy te znajdowały się na dwóch różnych kontynentach