Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Wybierałam się ze Szczecinka do Tarnowa. W związku z tym sprawdziłam sobie w internecie najlepsze połączenie oraz cenę biletu pociągiem. Okazało się, że do Poznania muszę dojechać pociągiem osobowym a z Poznania do Tarnowa pociągiem pospiesznym. Cena biletu na tym odcinku 56 zł. W dniu wyjazdu udałam się do kasy celem zakupu biletu i tu zastały mnie 4 niespodzianki. Po pierwsze kupując bilet na trasie Szczecinek –Tarnów kupuje tak naprawdę dwa bilety na dwa różne pociągi, bo jeden osobowy a drugi pospieszny. Nie ma możliwości zawarcia tych wszystkich danych na jednym bilecie. Przed zmianami wprowadzonymi przez PKP w grudniu zakup takiego biletu nie stanowił żadnego problemu. Po drugie: ponieważ kupuję dwa różne bilety to muszę stać w dwóch różnych kolejkach do dwóch różnych kas ponieważ jedna jest obsługiwana przez PKP Regionalne a druga przez PKP IC. Po trzecie: cena biletu to nie 56 zł jak widniało w informacji na stronach internetowych tylko 78 zł stanowiące sumę biletów ze Szczecinka do Poznania za 22 zł oraz z Poznania do Tarnowa za 56 zł. Przed grudniowymi zmianami im dalej człowiek jechał tym cena za km przejazdu była niższa. Teraz to nie obowiązuje ponieważ jedziemy dwoma różnymi środkami lokomocji. Sprawdzałam ostatnio na stronach internetowych PKP ceny wyświetlają się już prawidłowo. Po czwarte: Nie można już płacić kartą kredytową na PKP w Szczecinku. Na pytanie: dlaczego?- pracownik nie potrafi odpowiedzieć. Na pytanie: czy to jakaś awaria czy też na stałe już wycofano portale?- pracownik nie potrafi odpowiedzieć. A za czasów tzw. świetności można było, aż w jednym okienku płacić kartą.