Opinia użytkownika: Agnieszka_484
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Wchodząc do sklepu, każdy klient czuje się zauażony przez personel, który stoi przy kasie i szuka czegoś w komputerze. Ekspedientki uśmiechaja sięi mówią dzien dobry do wchodzących osób. Daja swobodę obejrzenia całego asorytmentu i nie chodzą w krok krok za klientem. Trzyma się w bezpiecznej odległości, sugerując jakby była potrzebna pomoc to trzeba wołac. Towar jest równiutko poukładany i nie ma problemu ze znalezieniem rozmiaru ale w momencie sięgania po pudełko pani juz jest. Rozmawia o wyborze butow, tłumaczy które z butów sa skórzane. Po dokonanym wyborze pani pomagajaca zapasza do kasy. Przy kasie stoi pani kierownik bardzo miła i uśmiechnieta pakuje obuwie informuje o gwarancji. Wydaje paragon i dziękuje.