Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Udałam się do banku celem omówienia szybszej spłaty pożyczki, którą zaciągnęłam 2 lata temu. Swoje kroki skierowałam od razu do pracownika, który obsługiwał mnie właśnie w tamtym czasie. Poprosiłam o podanie kwoty jaka pozostała mi jeszcze do całkowitej spłaty oraz informacje jak będzie wyglądało przeliczenia odsetek, które zapłaciłam do tej pory. Pomyślałam, że skoro okres kredytowania się skróci to odsetki powinny być ponownie naliczone i być może będą niższe niż te, które już zapłaciłam. Pracownik banku co prawda poinformował mnie o kwocie głównej pozostałej do spłaty jednakże w żaden sposób nie starał się wytłumaczyć co będzie z zapłaconymi już odsetkami. Poprosiłam pracownika o przygotowanie symulacji spłaty pożyczki na papierze w 2 wariantach. Pierwszy to spłata pożyczki na zasadach ustalonych w umowie, drugi wariant to spłata pożyczki po skróceniu okresu kredytowania. Tłumaczenie na konkretnym przykładzie było według mnie łatwiejsze do zrozumienia. W odpowiedzi otrzymałam informację, że nie dostanę takich symulacji ponieważ „system” już wyrzucił pracownika z programu i pracownik nie może się ponownie zalogować. Pracownik banku miał dyżur w tym dniu do 16.00 a było już po 16. Pracownik powiedział, że mam przyjść za parę dni zaraz po 15 to będzie mógł poświęcić mi więcej czasu na tłumaczenie. Przyznam szczerze, że spodziewałam się innego potraktowania tematu. Rozumiem, że pracownik ma wyznaczone godziny pracy, ale moim zdaniem przed rozpoczęciem rozmowy powinien mnie o tym poinformować i powiedzieć, że mogę skorzystać z pomocy innego pracownika, którego dyżur będzie trwał znacznie dłużej.