Opinia użytkownika: Magdalena_494
Dotycząca firmy: Mustang
Treść opinii: Szukaliśmy z mężem spodni dżinsowych dla niego. Mój mąż ma bardzo sprecyzowane wymagania - dżinsy mają być klasyczne, bez wytarć, klamr itp. po wejściu do salonu Mustanga dało się odczuć, że trzech pracowników na 15 minut przed zamknięciem sklepu już myśli tylko o zamknięciu placówki. Zaczęliśmy oglądać spodnie na wieszaku przy wejściu, po kilku chwilach podeszła do nas sprzedawczyni, wcześniej usłyszałam jej komentarz do reszty pracowników, że "chyba do nas podejdzie". Dziewczyna była miła, ale nie zapytała czego dokładnie szukamy, czyli w ogóle nie zrobiła badania potrzeb klienta. Zapytała tylko o rozmiar i po chwili przyniosła spodnie w odpowiednim rozmiarze... niestety, całkowicie nie w guście mojego męża - spodnie były poprzecierane, z dłuższym krokiem i metalowymi spinkami. Pani sugerowała przymierzenie, ale mąż uznał, że szkoda tracić czasu. Byłam bardzo zaskoczona, po ubiorze mojego męża można byłoby stwierdzić, jaki jest jego styl ubierania się, a jaki na pewno nie. Przedstawiona propozycja nie świadczy o nastawieniu na indywidualne potrzeby klienta w procesie obsługi. Salon wyglądał schludnie, dżinsy były co najwyżej rozwieszone chaotycznie, bez uporządkowania stylem i rozmiarem.