Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Iskierka_1

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Tankując paliwo na stacji zamówiłam 3 kawy dla siebie i osób towarzyszących. Zapłaciłam za nią i usiadłam do stolika czekając aż pracownik ją przygotuje. Minęły dwie, trzy minuty po których pracownik za ladą poinformował mnie, że kawy są już od jakiegoś czasu zrobione i czekają aż je odbiorę. Myślałam, że zaraz po przygotowaniu kaw pracownik mnie zawoła bym je odebrała a nie postawi na ladzie i będzie czekał aż sama się domyślę, że są już gotowe. Zwłaszcza, że stoliki dla klientów ustawione są w znacznej odległości od lady i nie widać czym pracownik się zajmuje w chwili obecnej. Czekać przy ladzie też nie mogłam ponieważ przychodzili następni klienci i zastawiałam im swoją osobą dostęp do kasy. Pracownik zresztą zaczął już obsługę następnego klienta i nie wiedziałam ile czasu potrwa realizacja mojego zamówienia. Po kawie udałam się do toalety. Zaskoczył mnie tam miły zapach odświeżacza powietrza i czystość. Oczywiście niczego nie brakowało w toalecie. Jedyną rzeczą, którą zauważyłam i będącą moim zdaniem nieprawidłowością jest to, iż w dokumencie wiszącym na drzwiach toalety a dotyczącym obowiązkowej kontroli stanu papieru, mydła i czystości w toalecie widniał wpis pracownika o przeprowadzonej kontroli o godzinie 15. Dochodziła dopiero 14.30 wiec wpis był jak najbardziej nie na miejscu.