Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Właśnie kończy mi się umowa na telefon w sieci Orange. Z tego tytułu zadzwonił do mnie pracownik z biura obsługi klienta z nową propozycją. Wytłumaczył mi wszystko dokładnie przedstawiając różne warianty na które mogę się zdecydować. Ze względu na to, że oferta była ciekawa propozycje przyjęłam. Zatem by sfinalizować cała transakcję zaczęliśmy omawiać z pracownikiem techniczne aspekty przedłużenia umowy czyli jakie dokumenty powinnam mieć przy sobie kiedy przyjedzie kurier z aneksem. Zostałam poinformowana, że muszę przygotować dowód osobisty. Nadmieniłam pracownikowi iż dowód mam od jakiegoś czasu z nowym nazwiskiem gdyż wyszłam za mąż. Zgłaszałam ten fakt do Orange wysyłając kopię dowodu osobistego na wysłany smsem do mnie numer faksu. Sporadycznie loguję się na stronę Orange i zauważyłam, że zmiana nazwiska na portalu nie nastąpiła. Pomyślałam, że co prawda na portalu nazwisko jest stare ale pewnie w innych bazach danych, na podstawie których identyfikuje się użytkownika te dane zostały poprawione. Zapytałam pracownika czy na aneksie będzie już nowe nazwisko. Pracownik odpowiedział, że umowa będzie na nowe nazwisko jednakże muszę dołączyć do dokumentów akt małżeństwa, który kurier zabierze wraz z podpisanym przeze mnie aneksem. Przygotowałam zatem dowód osobisty i kopie aktu małżeństwa wraz z oryginałem do wglądu. Kurier pojawił się 11.05.09 czyli 3 dni po rozmowie z pracownikiem Orange. Niestety zakwestionował wszystkie uzgodnienia z pracownikiem Orange twierdząc, że przesyłka jest na moje wcześniejsze nazwisko i on nie może wydać przesyłki ponieważ na dowodzie jest inne nazwisko. Wspomniałam o przygotowanym akcie małżeństwa zgodnie z wytycznymi pracownika Orange. Jednakże kurier powiedział, że w żadnym wypadku nie może wydać mi przesyłki z powodu niezgodności nazwisk. Oczywiście zadzwoniłam zaraz do Biura Obsługi Klienta Orange z zapytaniem co zrobić. Wszystkie linie były zajęte. Próbowałam kilkakrotnie się dodzwonić jednakże bez rezultatu. Skorzystałam z opcji w automatycznej sekretarce BOK Orange na zostawienie prośby o oddzwonienie, w przypadku problemów z dodzwonieniem. Jednakże nikt nie oddzwonił. Ponieważ próba telefonicznego kontaktu nie udała się postanowiłam napisać zatem e-maila do BOK Orange z prośba o pilne wyjaśnienie sprawy. Opisałam wszystko dokładnie. Jak do tej pory nie uzyskałam odpowiedzi. Zatem czekam na efekty sprawy. Aczkolwiek bardzo martwi mnie ta rozbieżność w informacjach podawanych przez pracownika Orange i kuriera.