Opinia użytkownika: Piotr_335
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: W banku BPH posiadam konto osobiste, do placówki udałem się celem wpłaty gotówkowej środków na rachunek ROR. Już od drzwi przeraziła mnie kolejka oczekujących (5 osób), lecz mimo to postanowiłem poczekać, bowiem wpłata ta była dla mnie niezbędna (musiałem wykonać przelewy z rachunku bankowego). Mimo kolejki oraz dwóch stanowisk kasjerskich w oddziale obsługiwała tylko jedna kasjerka, która dodatkowo chodziła po całym oddziale, m.in. celem kserowania dokumentów itp. Pani kasjerka na pewno nie odstręczała wyglądem czy brakiem kompetencji, była schludna, posiadała wiedzę. Sam oddział posiada parę aspektów do których można mieć zastrzeżenia np.: panująca wewnątrz ciasnota oraz brak włączonej klimatyzacji. Niestety prowadzenie ROR-u w banku BPH do tanich nie należy, za te ceny oczekiwałbym wyższego poziomu świadczonej obsługi.