Opinia użytkownika: Sylwia_162
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Dobry wieczór, trzy dni temu w Auchan zakupiłam 3 litrowy czajnik ze stali nierdzewnej. Kiedy wróciłam do domu w ciagu tych trzech dni zauważyłam ze z czajnika dołem leci woda, dlatego tez postanowiłam udać sie do serwisu gwarancyjnego. Byłam około godziny 10 zatem kolejek w serwisie praktycznie nie było, przedstawiłam problem Pani z serwisu i poprosiłam o zwrot pieniążków. Pani była bardzo uprzejma, sprawdziła paragon, obejrzała czajnik zrobiła ksero rachunku i spytała czy chce wymiane czy zwrot. Zatem sprawa w serwisie była załatwiona bardzo błyskawicznie i odeszłam zadowolona. Kolejny etap to równiez kilku minutowa zwłoka w oczekiwaniu za wypłata pieniązku z biura obsługi klienta. Po weryfikacji paragonu Pani z BOK-u wypłaciła mi pieniązki za czajnik. Nie było najmniejszych problemów, sprwnie załatwiona reklamacja. Uwazam ze jest to jedyny hipermarket (sklep) gdzie można w kilka minut bardzo sprawnie załatwić reklamacje czy zwrot jakiekogolwiek towaru w sposób zadawalający klienta.