Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Od niespełna roku jestem użytkownikiem bezprzewodowego internetu operatora Orange. W ubiegłym roku wybierając z dostępnych ofert najlepsze rozwiązanie kierowałam się ekonomicznością, zasięgiem i szybkością transferu. Analizę przeprowadziłam na własną rękę odbywając rozmowy w salonach z pracownikami i przeglądając oferty. Ostatecznie wybór padł właśnie na Orange. Może dlatego, że w salonie Orange w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach udzielili mi pomocy w zakresie wyboru i montażu modemu do mojego laptopa, wybór padł ostatecznie na tego operatora. Z niesmakiem muszę jednak stwierdzić, że mimo przebywania w centrum miasta program Business Everywhere ma problem z utrzymaniem połączenia i internet się "gubi". Koszt miesięczny wychodzi spory a możliwość wykorzystania najlepszego z możliwych zasięgów strasznie marna. Przede mną rozmowa z operatorem nt. możliwości zmiany oferty mimo trwania umowy jeszcze przez rok.