Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Od pewnego czasu reklamuję sposób naliczania odsetek od kredytu, sprawa kredytów starego portfela. Nigdy jeszcze nie spotkałem się z takim brakiem szacunku, lekcewarzącym stosunkiem, szablonowymi odpowiedziami i brakiem dialogu. Przestałem płacić rakty kredytu, zabrałem wszystkie pieniądze z kont, lokat, zamknąłem konto firmowe, to za 2 mieisącach dostałem takie oprocentowanie jakie chciałem, no prawie, ale już satysfakcjonujące. Zadzwoniłem na mLinię aby zgodnie z mailem potwiedzić chcęć otrzymania nowego aneksu, to było 24.04. Do dnia dzisiejszego nic nie otrzymałem, wczoraj zadzowniłem tam raz jeszcze i okazało się że nikt nie ruszył z tym aneksem mimo mojego telefonu i rozmowy z konsultantem. Spłatę znowu zabokowałem, napisałem reklamację, niby teraz aneks już dostane, ale i tak kredyt zaczę splacać jak go otrzymam. Za kompetencję i jakość obsługi -10, za obsługę kon on-line +5, całość -5 !!! NIE POLECAM