Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Kiedy weszłam do salonu, sprzedawcy zajmowali się obsługą klientów przy kasie i na Sali. Moje wejście nie zostało zauważone. Zostałam powitana dopiero podczas „spaceru” miedzy regałami, kiedy mijała mnie jedna ze sprzedawczyń. W sklepie było 2 sprzedawców i ponad 20 klientów. Po upływie kilku minut sama musiałam poprosić o pomoc w znalezieniu rozmiaru. Sprzedawca spełnił moją prośbę, po czym odszedł bez słowa. Nie powrócił, żeby zapytać, czy rozmiar jest odpowiedni, nie zaproponował dalszej pomocy. Po przymierzeniu kilku par obuwia, sama dokonałam wyboru i udałam się do kasy. Zostałam tam powitany, zaproponowano mi zakup środka do konserwacji obuwia. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałam paragon i zostałam miło pożegnana.