Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ING Bank Śląski

Treść opinii: Do ING Banku udałem się w celu założenia konta. Oddział tego Banku w Nowym Targu znajduje się blisko Rynku na ul. Szkolnej 2, jednak mały szyld przy natłoku innych, wielkich i kolorowych, które należą do firm zlokalizowanych w pobliżu, sprawia, iż osoba spiesząca się może przeoczyć ten oddział. Już na samym początku rzuca się w oczy to, że opisany szyld Banku jest brudny… Zacieki po deszczu, kurz oraz pył jaki się na nim znajdują świadczą o tym, że nie był czyszczony od bardzo dawna… „Strefa wejściowa” prezentuje się bardzo dobrze. Utrzymany jest porządek, do dyspozycji Klienta jest bankomat, wpłatomat oraz komputer z dostępem do bankowości internetowej. Po wejściu do oddziału zaskoczeniem może być brak kolejek. Jak się później okazuje ten oddział nie ma kasy… W momencie wejścia do oddziału zostałem miło przywitany przez młodą kobietę pracującą na stanowisku Doradcy Klienta. Uprzejmie i z uśmiechem zaprosiła mnie do stanowiska, jednocześnie utrzymując kontakt wzrokowy. Dodam, iż zachowanie to było bardzo naturalne i swobodne. Kobieta była ubrana należycie, przypuszczam, że zgodnie ze standardami ING Banku Śląskiego. Włosy upięte, granatowa garsonka, pomarańczowa apaszka z logo Banku oraz identyfikator z imieniem i nazwiskiem pracownika przypięty po lewej stronie. Pracownica imieniem Aleksandra zapytała o mój cel wizyty a następnie przeprowadziła rozmowę handlową, podczas której, co należy wyraźnie podkreślić, umiejętnie zadawała pytania, co pozwoliło na bezbłędne rozpoznanie moich potrzeb. Sama procedura założenia konta dość szybka i przyjemna – zaproponowano mi kawę. Po podpisaniu umowy moje konto było od razu aktywne. Pani Aleksandra odpowiedziała też na wszystkie moje pytania związane z kontem oraz innymi produktami bankowymi. Jej informacje były bardzo zrozumiałe, czytelne, fachowe i wyczerpujące dzięki czemu zostałem utwierdzony w fakcie, iż rozmawiam z wykwalifikowanym pracownikiem Banku. Na koniec wszystkie dokumenty otrzymałem spakowane do firmowej teczki. Otrzymałem także zapewnienie, iż pracownicy tej Placówki są zawsze do mojej dyspozycji w godzinach pracy. Wręczono mi także wizytówkę Placówki. Wychodząc z oddziału byłem zadowolony i usatysfakcjonowany z miłej obsługi. Cieszy fakt, że obsługa ta była bardzo naturalna i fachowa, przeprowadzona w przyjaznej dla klienta atmosferze. Dodam również, że pozostali dwaj pracownicy Banku również sprawiali pozytywne wrażenie: nienaganny wygląd, brak rozmów prywatnych, widać było że każdy był zajęty swoją pracą, ale jednocześnie w gotowości do pomocy potencjalnemu klientowi. Jeżeli ich wiadomości są na takim samym poziomie jak doradcy klienta, który mnie obsługiwał, to oddział zasługuje na duże wyróżnienie. Niestety, przysłowiową łyżką dziegciu w tym słoiku miodu okazała się brudna podłoga sali sprzedażowej tego Banku oraz brudne okna, czego nie widać „na zewnątrz” a także brak obsługi kasowej co uniemożliwia bezpośrednią wpłatę pieniędzy w razie awarii wpłatomatu, co może prowadzić do niezadowolenia wśród ludzi starszych.