Opinia użytkownika: Dominika_35
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię banku w celu zastrzeżenia karty płatniczej. Standardowo na początku rozmowa z automatyczną sekretarką oraz numeryczny wybór menu. Po wybraniu odpowiedniego numeru połączyłam się od razu tam gdzie trzeba, bez wielokrotnych wyborów. Chciałam rozmawiać z konsultantem, na połączenie oczekiwałam wyjątkowo krótko. Rozmowa z Panią odbyła się bezproblemowo, ba, wręcz pomogła mi w dodatkowych kwestiach. Po podaniu danych sprawnie zastrzegła mi moją kartę powtarzając i tłumacząc tego konsekwencje. Była uprzejma oraz przejawiała oznaki zainteresowania konkretną sprawą. Nie zbywała mnie rozmową. Na początku rozmowy powiedziałam jej, że skradziono mi wszystkie dokumenty, zapamiętała to i gdy ja chciałam zakończyć rozmowę sama przekazała mi informacje na temat zastrzeżenia dowodu osobistego, choć o to nie pytałam, bo zwyczajnie o tym nie wiedziałam. Wprawdzie nie mogłam tego zrobić przez telefon ale poleciła mi skontaktować się z oddziałem banku. I tu jedna uwaga, nie powiedziała mi, że muszę to zrobić osobiście na miejscu. Po tej rozmowie wykonałam telefon do oddziału i tam dowiedziałam się, że muszę przyjść - inaczej się nie da. Rozmowa z konsultantką zakończyła się równie uprzejmie jak na początku, życząc mi miłego dnia. Ogólnie byłam bardzo zadowolona z tej infolinii.