Opinia użytkownika: Małgorzata_326
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Jestem zbonentem UPC z przerwami od ok 4 lat. Na początku lutego 2009 wypowiedzialam UPC umowe o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych z dniem 31. marca 2009. Tymczasem 17 marca wyłaczono mi wszystkie uslugi. Zadzwoniłam na infolinie z zapytaniem o przyczyne. Dowiedziałam sie ze wyłaczono mi usluge poniewaz ja wypowiedziałam a 15 marca minał rok od jej włączenia dlatego zostałam odłączona. Wytłumaczylam, ze usługe wpowiedziałam z dniem 31 Marca a ponadto wytawiono mi fakture za pełny miesiac a nie za połowe i oczywiscie całosc faktury zapłacilam. Pani z która rozmawiałam (dysponuję jej nazwiskiem) nie potrafiła mi podac przyczyny odłączenia ani nie potrafila podac terminu ponownego uruchomienia. Rowniez nie przeprosila w imieniu firmy za zaistniala sytuacje. Na moja prosbe zeby oddzwonila do mnie jak sie cos zdola dowiedzec poinformowala ze firma nie oddzwania do klientow. Sprawe zalatwilam dopiero kiedy osobiscie udalam sie do punktu obslugi gdzie dowiedzialam sie ze w ich systemie nie ma sladu mojej rozmowy telefonicznej. Moja ocene poprawia zachowanie pani w biurze obslugi ktora powaznie podeszal do problemu i doprowadzila do naprawy bledu firmu UPC