Opinia użytkownika: Norbert_10
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: Robiąc zakupy w markecie NOMI trzeba uzbroić się w niezwykłą cierpliwość. Znalezienie pracownika danego działu jest utrudnione ze względu na to że nie ma go na stanowisko swojej pracy. Poszukiwania kogokolwiek kto by był zorientowany i mógłby pomóc kończy sie na tym że trzeba podejść do punktu informacyjnego , gdzie też nie ma pracownika. Po jakimś czasie pojawia sie pracownica punktu info , na moją proźbe wygłasza krótki komunikat przed radiowęzeł. Po paru minutach nadal nikt sie nie pojawia na dziale. W poszukiwaniu pomocy udałem sie na poszukiwania jakiegokolwiek pracownika działowego. Znalazłem jeden pracownika, na moje pytanie o produkt "kit do drewna" czy jest on lepszy od silikonu, po chwili namysłu i przeczytaniu instukcji na opakowaniu stwierdza że: "chyba kit bedzie lepszy." Wszystko skończyło sie na tym że musiałem sam sobie odpowiedziec na postawione pytanie pracownikowi marketu NOMI