Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Obsługa na podjeździe: Pracownik ubrany w niebieską koszulę z logiem BP, polar z logiem BP oraz odblaskową kamizelkę. Zjawił się natychmiast po przywołaniu obsługi za pomocą dzwonka umieszczonego na dystrybutorze. Przywitał się i rozpoczął tankowanie samochodu. Przeprowadził krótką, uprzejmą rozmowę. Obsługa w sklepie: Kasjer-Sprzedawca ubrany w niebieską koszulę z logiem BP i identyfikatorem. Przywitał się po podejściu do kasy. Zapytał o posiadanie karty na punkty i rodzaj tankowanego paliwa oraz formę płatności.Zaproponował napój energetyczny. Po sfinalizowaniu płatności wręczył paragon oraz potwierdzenie. Pożegnał się. Mimo,że w danym momencie w sklepie znajdowała się tylko jedna osoba obsługująca kasę, to obsługa została przeprowadzona sprawnie i szybko.