Opinia użytkownika: Marta_318
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Empik w Alfa Centrum. Poszukuję książki, nie pamiętam dokładnie tytułu ani autora. W Kasie niezbyt mile zostaję odesłana do punktu informacyjnego, pracownicy kasy z widoczną ulgą na twarzach pozbywają się problemu. Przy punkcie info przychodzi mi trochę poczekać, bo pracownica akurat chodzi po zapleczu. Zapytana o poszukiwaną książkę zaczyna szukać w komputerze jednak bez entuzjazmu, nie stara się odnaleźć prawidłowego tytułu, szuka jedynie dokładnie takiego jak podałam, mimo, iż wyraźnie i kilkakrotnie powtarzam, że tytuł mógł brzmieć inaczej. Wyraźnie widać, że zabieram jej czas i pomaganie mi nie jest jej na rękę. Dopiero pojawienie się drugiej, młodszej pracownicy uruchamia bardziej zaangażowane poszukiwania. Młodsza pracownica kojarzy o jaką książkę mi chodzi, szuka w systemie możliwych wersji tytułu. Widać, że orientuje się w nowościach wydawniczych oraz w ich dostępności w salonie. Pomaga mi znaleźć książkę na regale - wszystko z uśmiechem i bez przymusu. Różnica w podejściu obu pań jest bardzo duża i bardzo widoczna. Ocenę obniża pani w punkcie info oraz pracownicy kasy. Pracownicy ubrani są jednolicie, co ułatwia odróżnienie ich od klientów.W tym salonie zdecydowanie zbyt wiele towaru umieszczono na zbyt małej powierzchni. Klienci obijają się o siebie nawzajem, istnieje ryzyko poszturchnięcia stosu książek ustawionego na zakręcie między regałami. Ceny porównywalne do innych tego typu punktów, asortyment szeroki.