Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Stoisko obsługi klienta zlokalizowane w centrum handlowym - średni pomysł, ale ok. Dziewczyna na obsłudze bardzo miła, tylko mało usmiechu :) Poszłam wyjaśnić sprawę zw z naliczoną przez bank prowizją za prowadzenie konta. Po kilku minutach dostałam jasną i rzeczową odpowiedź. Wyjaśniłam, że podczas zakładania konta pracownica nie poinformowała mnie, że za jeden dzień miesiąca kalendarzowego (dzień otwarcia konta - 31 marca) także zostanie naliczona opłata, bo brak wpływu min. 800zł. Poprosiłam o złożenie reklamacji w tej sprawie. Dziewczyna trochę się przestraszyła, ale oczywiście wykonała polecenie. Szybko, miło i bez problemów. Dziś, tj po 4 dniach otrzymałam tel, że reklamacja zostanie uznana i dostanę zwrot prowizji. Bardzo dobry początek współpracy. Sama pracuję w banku i codziennie obsługuję klientów. Tu muszę pochwalić konkurencję - prawie idealnie - wiadomo pracownik jest tylko człowiekem i też się myli i czasem zapomni coś powiedzieć :) Nie spodobało mi się tylko to, że w pewnym momencie inna pracownica stanęła obok i niejako włączyła się w akcję, komentując, przyglądając się itp.