Opinia użytkownika: Karolina_218
Dotycząca firmy: Light & House
Treść opinii: Ostatnio kupowałam w tym sklepie oświetlenie do domu. Jak tylko pojawiłam się w sklepie kobieta odpowiadająca za obsługę krzyczała do mnie czy może w czymś pomóc, jednocześnie myjąc podłogę. Kiedy chciałam przejść do sektora z lampami, które wcześniej sobie upatrzyłam kategorycznie mi zabroniła, gdyż była tam mokra podłoga a ja jak to określiła "mogłabym się pośliznąć". W sklepie niby wszystkiego jest pełno, jednak co spytałam o któryś produkt z wystawy - egzemplarz wystawowy okazywał się ostatni a na zamówienie można czekać nawet 2 tygodnie! Sklep posiada magazyn na zapleczu z dodatkowymi lampami, jednak w większości przypadków towar jest dopiero sprowadzany lub jeśli chce się jedną szt. - mogą ściągnąć z wystawy. Moim zdaniem punkt jest źle zorganizowany, nie mają komputera na piętrze (sklep składa się z dwóch poziomów), gdzie mogliby sprawdzić dostępność danego produktu (kobieta musiała chodzić na dół za każdym zapytanym przeze mnie produktem). Nie zaproponowali mi zniżki, mimo, że towar był z ekspozycji. Kobieta wciąż ciągnęła mnie za język i próbowała wyciągać prywatne informacje. Sama również "klepała" o sobie bez ustanku. Oceniam bardzo negatywnie wizytę w tym sklepie, gdyż przez braki organizacyjne i rozgadanie Pani obsługującej o nieistotnych dla mnie sprawach - straciłam mnóstwo czasu. W końcu kupiłam kilka lamp, gdyż towar trzeba przyznać mają bardzo zróżnicowany i jest w czym wybrać.