Opinia użytkownika: Roman_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Wykonanie operacji comiesięcznej opłaty faktury przez Serwis internetowy Orange bardzo skomplikowane i czasochłonne dla użytkownika serwisu, który musi poświęcać wiele czasu na wykonanie tej prostej operacji. Najpierw muszę po 6 każdego miesiąca wejść do serwisu i z ogólnego zestawienia mogę zobaczyć kwotę i nr faktury, na tej podstawie mogę zrobić przelew. Po kilku dniach w tym samym serwisie zobaczę status faktury "zapłacona". Kolejnego dnia w pozycji akcja zobaczę "pobierz", lecz tutaj mogę tylko "zamówić" fakturę. Kolejnego dnia otrzymuję SMS informujący mnie o możliwości pobrania faktury. Jeśli nie pobiorę w ciągu doby to proces pobierania rozpoczynam od początku. Po pobraniu mogę ją wydrukować, lecz tu muszę zwracać uwagę bo otrzymany plik .pdf zawiera 4 strony. Faktycznie potrzebna jest 1 strona z fakturą. Pozostałe to chyba koperta. Zaznaczyć muszę że każde wejście na stronę historii faktur jest możliwe po zalogowaniu oraz po potwierdzeniu kodu /podwójne uwierzytelnianie/. W dni opłat serwer jest przeciążony i powoduje to dodatkowe komplikacje - zrywanie połączenia / internet pracuje w sieci komórkowej/. Po zerwaniu połączenia muszę od nowa rozpoczynać logowania i oczekiwanie na wczytanie kolejnej strony do uzyskania potrzebnej pozycji. Od kliku miesięcy obserwuję pewne zmiany, ale to tylko "wodotryski" niepotrzebnie obciążające transmisję danych.