Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Da Grasso
Treść opinii: Przede wszystkim starałam sie zobaczyc wszytko co widzi klient: zachowanie pracowników, przestrzeganie przez nich standardów obsługi - wszystko to co jest wizytówką firmy. Zwracałam uwagę czy pracownicy sa dobrze wyszkoleni w swojej dziedzinie, z jaka inicjatywa wychodzili do mnie jako klienta. zamówiłam pizze, zwracałam uwagę na ręce i jakosc obsługi. Czy wychodzili pierwsi z zapytaniem czy sama musiałam podejsc i zamówic. sredniej jakosci był początek nawiazania kontaktu ze mną jako klientki - musiałam sama podejsc i zamówic pizze, ale jeżeli chodzi o obsługę i czas oczekiwania byłam jak najbardziej zadowolona. Nie czekałam dłuzej niz 15 minut. Wiele dla mnie znaczył schludny i nienaganny wyglad pracownika. Padły zapytania o to czy chce dodatkowo cos do picia. Stoliki były czyste, a kiedy ktos odchodził od razu zjawiała sie kelnerka aby posprzątac przed przyjsciem kolejnej osoby. Przygotowanie pizzy odbywało sie na oczach kazdej osoby- duzy plus. Widac było profesonalizm pracownika. Samo otoczenie sprawiało troszke sztywnej atmosfery, ale o tym swiadczy ogólny wyglad placówki, który nie był miejscem przytulnym. Jeżeli chodzi o toalete, miejsce niezbyt przyjemne, zimno, pod wzgledem higienicznym słabo wysterylizowane, co pozwala odczuc niewielki dyskomfort. Sam produkt - pizza bardzo mi smakowała, jednak w przeciwieństwie do oczekiwania na pizze musiałam długo czasu spedzic na aż ktos przyjdzie i poda mi rachunek do zpałaty. Na koniec jak wychodziłam nikt nie zaproponował ponownego przyjscia do placówki ani nikt nie podał mi ulotki. Uslyszałam tylko czyste suche do widzenia.