Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: W Auchan zakupiłam zapach do samochodu, zapakowany, gdzie w pudełku powinien znajdować się wkład i obudowana. Po zakończonej transakcji, udałam się do samochodu w celu zainstalowania zapachu. Po otwarciu ukazała mi się tylko obudowa, bez wkładu zapachowego. Wróciłam do sklepu, do punktu obsługi klienta w celu wymiany produktu. Pani była bardzo zdziwiona i powiedziała, że przed zakupem powinnam sprawdzić otworzyć pudełko i zawartość. Odpowiedziałam, że od tego jest personel sklepu a nie klient. Po czym Pani szybko odpowiedziała, że może sama wyjęłam wkład zapachowy. Po tej wypowiedzi poprosiłam o możliwość rozmowy z kierownikiem działu, po czym udałam się z nim na dział i pokazałam, w jakim porządku są wystawione na półce produkty. Nie chodzi o to jak wyglądają na półkach, że są wymieszane, ale to, że są otwarte i wybrakowane, w jednym pudełku brakuje zapachu, w innym, obudowy. Nie otrzymałam odpowiedzi, dlaczego, pomimo tego, że każdy dział posiada pracownika odpowiedzialnego za porządek, takie rzeczy mają miejsce notorycznie.