Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_703

Dotycząca firmy: Quazi

Treść opinii: Wybrałam się z mężem na zakupy. Celem był zakup sportowego obuwia. Pojechaliśmy do Zabrza, do C.H. Platan, ponieważ wiedzieliśmy, że niedawno była tam przebudowa i liczyliśmy na nowe sklepy. Niestety adidasów nie kupiłam, ale zmierzając do wyjścia z centrum odwiedziłam sklep firmowy QUAZI. Nie zamierzałam kupować innego niż sportowego obuwia, jednak przykuła moją uwagę wystawa i wygląd sklepu z zewnątrz. Weszłam sama, mąż poszedł do sklepu obok. W Quazi były 2 panie-sprzedawczynie i żadnego (prócz mnie) klienta. Bogata i kolorowa kolekcja wzbudziła moje zainteresowanie, zaczęłam przyglądać się uważniej wystawionym butom. Przyszła mi ochota na zakup letnich butów (typ peep toe) - były cudowne. Byłam gotowa je kupić dla samego ich wyglądu. Na półce stały obok siebie 2 podobne modele - jedne brązowe z wyższym, drugie czerwone z mniejszym obcasem.Kilka minut stałam i porównywałam obie pary. Bardziej podobały mi się brązowe, jednak obcas był za wysoki. Stałam tak i myślałam kilka minut. Niestety żadna z Pań nie wykazała zainteresowania moją osobą i chęci pomocy mi. Podeszłam więc do Pani przy kasie, spytałam, czy mogę przymierzyć i poprosiłam o odpowiedni rozmiar. Zdziwiła mnie obojętność jaką zostałam obdarzona. Odniosłam wrażenie, jakbym przeszkodziła Paniom w porządkach, układaniu pudełek... Pani, która krzątała się po sklepie podała mi mój rozmiar i wróciła do swojego zajęcia. Po chwili przyszedł mój mąż i zaczęliśmy dyskutować (o tym, że śliczne, o tym, że na wesele, o tym, że jednak mogą być niewygodne). Pani robiąc swoje przysłuchiwała się naszej rozmowie, ale w ogóle nie podjęła próby "sprzedania" nam bucików. Wystarczyło je dobrze zareklamować, doradzić... Przymierzyłam dla porównania rozmiar większy. Pod koniec zaangażowanie sprzedawczyni było nieco większe, sama od siebie zaproponowała porównanie innej pary z rozmiaru nr 1, ale to wszystko na co się wysiliła. W ostateczności butów nie kupiłam (za dużo wątpliwości w stosunku do ceny), mówiąc, że muszę się "przespać" z myślą o ich zakupie. Reasumując sklep, wystrój, kolekcję oceniam bardzo dobrze, jakość obsługi słabo.