Opinia użytkownika: Monika_60
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię, żeby sprawdzić, czy są dostępne wybrane przeze mnie buty. Miły pan poinformował mnie, że obie pary są dostępne, choć w jednym modelu są tylko 3 pary. Okazało się, że zamówienie przez infolinię powoduje zamówienie za pobraniem, więc po rozmowie, od razu złożyłam zamówienie przez stronę www. Zamówienie przyszło już następnego dnia - ale tylko jeden model. Po telefonie na infolinię okazało się, że drugi model już się skończył i to ten, z którym nie było problemu. Pani poinformowała mnie, żeby złożyła reklamację o zwrot nadpłaconej kwoty, ale po zalogowaniu się na kontu, okazało się, że pieniądze już na nim są. Firma działa błyskawicznie, paczka dobrze zapakowana, zapasowe fleki, wydruk z kasy fiskalnej, dokument reklamacji itp.