Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: 1. Lokalizacja placówki Hipermarket Tesco usytuowany jest w strategicznie bardzo dobrym położeniu, jeśli chodzi o możliwość dotarcia. Znajduje się bezpośrednio przy Drodze Krajowej nr 925 i wezłach linnii tramwajowej nr 9 oraz kilku autobusowych. Można tu stosunkowo szybko dotrzeć zarówno samochodem, autobusem, tramwajem a nawet pieszo. Jedynym mankamentem wydaje się jedynie nienajlepsze oświetlenie drogi. Znajduje się w dzielnicy Orzegów, przy wylocie do Miasta Bytom Zaludnienie obszaru okalającego jest średnie. 2. Wiedza i kompetencje personelu. W mojej ocenie, wiedza i kompetencje personelu są poziomie odpowiadającym statusowi +2. Każdy członek personelu pracującego na swoim stanowisku, zna obszar swojej działalności np. osoby rozkładające towar na półkach w dziale warzywnym, doskonale wiedzą gdzie się co znajduje. Jeśliby się natomiast zapytać tej osoby o położenie towaru pochodzącego z innego działu, odpowiedź nie byłaby dokładna. Podona sytuacja ma się w przypadku zadania pytania nietypowego, np. o której godzinie nastąpi dostawa świeżego pieczywa? Wówczas odpowiedź jest bardzo niedokładna (nie padła odpowiedź właściwa - przed otwarciem) 3. Zachowanie i wygląd personelu a) Zachowanie- Pracownicy z reguły unikają spojrzeń i kontaktu z klientem. Są bardziej skupieni na swej bieżącej pracy. Nie spotkałem się z zapytaniem w kontekście pomocy gdy szukałem konkretnego towaru. Pracownicy spieszą się niezależnie od ilości klientów, co oznaczać może niedobór pracowników. Szczególnie ujęła mnie jedna pracownica, która wykazała się brakiem pewnej sublimacji. Nie zwracała większej uwagi na fakt, że swoją głośną pracą (wykładaniem towaru) straszyła moje dziecko. Oczywiście nie zrobiła nic złego w sensie wykonywania swoich obowiązków, natomiast mimo zauważenia tego faktu udała że nie zwróciła na to uwagi. b) Wygląd personelu - Zdecydowanie poniżej przeciętnej, mimo że pracują tam osoby głównie młode. Oczywiście stwierdziłem posiadanie firmowych strojów w postaci koszulek, natomiast nie są one zbyt schludne. Wyglądały na nieprane. Oczywiście w większości bo jedna osoba (mężczyzna) wyglądał stosownie. 4. Oferta, cena, asortynent a) Oferta sprzedaży jest lekko poniżej średniej. Brak większych promocji. b) Cena - Jest niemalże doskonała. Fakt, że w większości odpowiada to jakości produktów ale można to wykazać obiektywnie. Np: Bebiko 2R - 10,30 zł (gdzie indziej 12,95) c) Asortyment - produkty dostępne są średniej jakości. Nie zauważyłem braków na półkach. W zasadzie brak produktów z tzw. "górnej półki". Dominują produkty spożywcze, choć dostępne też są przemysłowe jak zabawki, prosty sprzęt użytku domowego. 5. Organizacja i czas obsługi Oceniam dość wysoko.Wynika to zapewne z faktu, że nie spotkałem się z dużą ilością klientów. Jedna kasa obsłużyła około 10 osób w mniej niż 5 minut. Podobnie z osobami wykładającymi towar. Nie brakowało niczego na półkach o co na bieżąco dbała ekipa wykładaczy. 6. Wygląd miejsca obsługi Mimo faktu iż hipermarket był czysty a na półkach nie walał się kurz, minus należy się za brak estetyki. Hipermarketowi przydałby się remont. Nie ze względu na bezpieczeństwo lecz ze względu na estetykę.