Opinia użytkownika: pipimrowek
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jestem klientem mbanku od kilku lat. Od około pół roku zostałem potraktowany dwa razy w sposób, który jest dla mnie nie do zaakceptowania. Pierwsza sytuacja dotyczy karty kredytowej. Posiadam kartę kredytową w mbanku od 2005 roku i aplikowałem niedawno temu o podwyższenie limitu na karcie i otrzymałem informację na infolinii, iż mogę otrzymać limit około 11 000 zł. Nie potrzebowałem takiego limitu i poprosiłem o ponad 3 razy mniejszy. Po kilku miesiącach aplikowałem o druga kartę w mbanku, aby miec możliwość zbierania punktów w programie Orange Profit. W międzyczasie moja sytuacja finansowa się poprawiła. Wnioskowałem o limit 3500 zł, czyli w sumie limitu na obydwu kartach miałbym ok. 7 000 zł i otrzymałem decyzję odmowną. Dodam, że nigdy ze spłatą karty nie miałem problemu, a moja pensja co miesiąc jest księgowana na koncie mbanku. Zadzwoniłem na infolinię z pytaniem dlaczego otrzymałem decyzję odmowną i konsultant poinformował mnie, że "Bank zastrzega sobie prawo do nie podawania przyczyny odmowy". Na tym rozmowa się skończyła. Druga sytuacja dotyczyła reklamacji transakcji dokonanej w bankomacie. Bankomat nie wypłacił mi pieniędzy, ale transakcja została zaksięgowana na moim koncie. Rozpatrzenie reklamacji zajęło bankowi trzy miesiące! Zostałem wprawdzie poinformowany, że może to potrwać długo, ale blokada powinna zostać zdjęta natychmiast, ewentualnie rozpatrzenie reklamacji powinno być szybsze.