Opinia użytkownika: Bryku
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Jako klient ERY otrzymałem telefon od pracownika z propozycją skorzystania z oferty dostępu do internetu przez telefon. Jako, że kompletnie mnie ta usługa nie interesuje (mam dostęp do internetu w domu i w pracy) podziękowałem i zakomunikowałem, że nie jestem zainteresowany. Pracownik jednak nie dając za wygraną w dalszym ciągu próbował mnie przekonać do skorzystania z oferty. Kiedy przedstawiłem powody dlaczego nie jestem zainteresowany taką usługą licząc na to, że rozmowa dobiegnie końca, pracownik w dalszym ciągu próbował mnie zachęcić choćby do skorzystania na próbę na miesiąc. Odmówiłem jeszcze raz i rozmowa dobiegła końca. Miałem wrażenie, że pracownika przedstawiającego mi ofertę nie interesują moje potrzeby jako klienta ERY tylko na siłę chce namówić mnie do skorzystania z czegość czego nie potrzebuję i nie będę używał. Uwaga dla firmy - jeśli już pracownicy wykonują telefon do klientów z ofertą warto rozpoznać potrzeby klienta i dopasować ofertę dla niego niż próbować sprzedawać usługi na "chybił trafił".