Opinia użytkownika: Piotr_265
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Zamówiłem przez internet usługę Neostrada. Wszystko poszło sprawnie i szybko (oczywiście tylko zamówienie), potem zaczęły się problemy z realizacją mojego zamówienia. Więc dzwonię na Błękitną linię i okazuje się, że kurier już wyjechał z moim sprzętem i że przyjedzie za dzień dwa. Czekam i nic. Więc 5 dni później dzwonię jeszcze raz i Pani o bardzo ładnym głosie mówi mi, że oni nie mają w systemie takiego zgłoszenia a o kurierze to na razie nie ma co nawet myśleć. Zapytałem się grzecznie i kulturalnie co zamierza zrobić w tej sytuacji i czy się w końcu doczekam podłączenia do sieci, na to ta Pani po drugiej stronie słuchawki i tu cytat "niech pan na mnie nie krzyczy bo się rozłączem" (a ja wcale nie krzyczałem, a cytat jest dosłowny). Po jakichś 15 min. bezsensownej rozmowy i moich wyjaśnień zostałem przełączony do obsługi techniczej gdzie przez następne 20 min. tłumaczyłem o co chodzi i w ogole po co dzwonię. Przez następny miesiąc takich samych rozmów przeprowadziłem około 20 skutkiem czego było dostarczenie mi modemu. Natomiast samo podłączenie do sieci trwało następne 20 dni z powodu jak mnie poinformowano i tu znowu cytat "chyba jakiś problem techniczny albo coś takiego mamy". Gdy w końcu zostałem podłączony do sieci zadzwoniła do mnie Pani z biura reklamacji i powiedziała, że będę miał dwa miesiące abonamentu gratis z powody tej sytuacji. Do dnia dzisiejszego płacę co miesiąc abonament a ten "gratis" to chyba też ma jakąś awarię czy coś bo w Błękitnej linii nic nie wiedzą o tej Pani, która do mnie dzwoniła, pomimo podania jej imienia i nazwiska nikt nie wie dlaczego tak mi powiedziała. Natomiast reklamację, którą złożyłem sam odrzucono.