Opinia użytkownika: J-cob
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W trakcie codziennych zakupów w hipermarkecie mile zaskoczył mnie sprzedawca na stoisku z świeżym mięsem drobiowym. Zdecydowany co chcę kupić podszedłem do stoiska. Na widok zbliżającego się klienta sprzedawca błyskawicznie założył czyste nowe rękawiczki i z uśmiechem na twarzy obserwował jak podchodzę. Krok przed ladą przywitał się i zaproponował pomoc. Miałem w zamiarze kupić filet piersi indyka. Sprzedawca zaprosił mnie w miejsce gdzie znajdowały się produkty. Wybierał i prezentował najładniejsze z pośród wszystkich jednocześnie pytając mnie o wielkość. Proponował również alternatywne rozwiązanie, na moje wybredne oko co do wielkości, proponując mniejsze filety piersi kurczaka, szukając mojej akceptacji zaproponował również filet z uda indyka jak i kawałki kurczaka na gyrosa również z filetowanego uda (obu tych produktów nie dostrzegłem wcześniej i nie znałem) - zacząłem się zastanawiać czy nie spróbować czegoś innego. Kiedy dodałem, że obiad będę jadł z dziewczyną i nie za bardzo chcę eksperymentować z rodzajem mięsa zdecydowanie zasugerował, że jednak filet piersi indyka jest delikatniejszy a w dodatku w promocyjnej cenie. Estetycznie zapakował i zważył wybrany przeze mnie kawałek mięsa następnie grzecznie (nie jak to się zdarza – rzutem na ladę) podał mi produkt, zapytał czy podać coś jeszcze – podziękowałem. Uśmiechnął się, pożegnał i skinął głową. Człowiek, który pracuje na stoisku w hipermarkecie zachowywał się tak jakby to był jego prywatny biznes, zależało mu na kliencie starał się nawiązać kontakt i zachęcić do zakupu, nie spieszył się, uważnie obserwował moją reakcję na proponowane alternatywne produkty – z wyczuciem je reklamował (nie padały oklepane twierdzenia, wszystko jest dobre, najlepsze) stosownie do moich potrzeb delikatnie proponował bez namawiania. Widać było, że w wolnym czasie nie podpiera lady, czysta waga, szyby lady i ułożone noże na deskach świadczyły o dbaniu o estetykę stoiska. Mimo rękawiczek, zauważyłem czyste dłonie i uważne ruchy by nie rozerwać foliowej rękawiczki. Nie spodziewałem się takiego poziomu obsługi ze strony sprzedawcy na stoisku w nie wczesnych już godzinach pracy w ruchliwym, pełnym szumu i zgiełku hipermarkecie.