Opinia użytkownika: Grzegorz_160
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Wcielając się w role klienta zainteresowanego kredytem konsumenckim udałem się do oddziału banku BGŻ w Sanoku. Po wejściu do placówki zostałem odrazu zauważony oraz zaproszony do stanowiska obsługi. Pracownik banku po zadaniu kilku pytań wstępnych przeszedł do prezentacji oferty oraz wyliczeń szczegółowych odnośnie kredytu jaki mnie interesował. Podczas rozmowy kilka rzeczy mnie zaniepokoiło, mianowicie pytając o porównanie oferty zaproponowanej mi przez sprzedawce nie usyskałme zbyt jasnej informacji, co mogło wskazywac na to, iz pracownik nie dokońca był zorientowany w ofercie konkurencji, a przecież dla mnie ma to duże znaczenie. Podczas trwania rozmowy nie zostały mi różnież zaoferowane inne usługi jaki świadczy bank, sprzedawce skupił sie jedynie na kredycie o jaki zapytałem. Pomimo tych drobnych uwag oceniam obsługę w banku na poziomie conajmniej zadowalającym. Sama placówka banku nie budziła żadnych zastrzeń, było czysto i schlodnie, biurko pracownika banku było utrzymane w należytym porządku, a ulotki i ofetrówki były na swoim miejscu.