Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GO Sport
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu GoSport aby zareklamować stepper kupiony dwa tygodnie wcześniej. Pracownik wypisał zgłoszenie reklamacyjne, po czym poinformował mnie, iż odezwie się w ciągu 2 tygodni. Termin minął a ja nie otrzymałam telefonu. Pojechałam więc do sklepu aby uzyskać informacje o przebiegu mojej reklamacji. Pracownik najpierw długo szukał mojego zgłoszenia, po czym poinformował mnie, że jeszcze nie ma decyzji co do sprzętu (zaznaczę, iż chciałam wymiany na nowy, bądź zwrotu gotówki). Poinformowałam pracownika, że ustawowy termin 14 dni minął i decyzja powinna być, po czym poprosiłam o zwrot gotówki. Pracownik poszedł z kimś to skonsultować, po czym wrócił i powiedział iż muszę czekać na decyzję. Po jeszcze kilku wymianach zdań i ponownym powołaniu się przeze mnie na przepisy z wielką łaską i naburmuszoną miną zwrócił mi pieniądze.